Пошуковий запит: (<.>A=Сандугей В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Сандугей В. В. Освіта як фактор конкурентноспроможності вітчизняної робочої сили з позиції глобалізаційної перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2014. - Вип. 25. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2014_25_10
|
2. |
Сандугей В. В. Підвищення якості робочої сили як необхідна умова конкурентоспроможності вітчизняного ринку праці [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2009. - Вип. 7. - С. 47-54 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2009_7_9
|
3. |
Сандугей В. В. Модифікація структури українського ринку праці під впливом глобалізації [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2010. - Вип. 10. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2010_10_10
|
4. |
Сандугей В. В. Регулювання ринку праці в умовах входження України у світове господарство [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2011. - Вип. 16. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2011_16_5
|
5. |
Сандугей В. В. Напрями регулювання впливу глобалізації на Український ринок праці [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2015. - Вип. 27. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2015_27_12
|
6. |
Сандугей В. В. Формування інноваційного типу зайнятості у вітчизняній економіці [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2015. - Вип. 30. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2015_30_5
|
7. |
Сандугей В. В. Методологічні основи оцінки взаємозв’язку ефективності функціонування ринку праці та рівня глобалізації економіки країни [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2013. - Вип. 22. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2013_22_11
|
8. |
Сандугей В. В. Аналіз конкурентоспроможності українського ринку праці: теоретико-методичний підхід [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2013. - Вип. 23. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2013_23_12
|
9. |
Сандугей В. В. Підвищення кoнкурентoспрoмoжнoсті нaціoнaльнoгo ринку праці в умовах глобалізаційних процесів [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(1). - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(1)__11
|
10. |
Сандугей В. В. Об’єктивні основи національного ринку праці в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 230-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2008_1_100
|
11. |
Сандугей В. В. Підходи до оцінки розвиненості національного ринку праці в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. В. Сандугей // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 410-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_89
|
12. |
Сандугей В. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на розвиток українського ринку праці [Електронний ресурс] / В. Сандугей // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 1. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uap_2014_1_7
|
13. |
Біла І. С. Соціалізація економічних суб'єктів як умова реалізації соціальних цілей суспільства [Електронний ресурс] / І. С. Біла, В. В. Сандугей // Демографія та соціальна економіка. - 2021. - № 3. - С. 120-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2021_3_10 Соціалізація економіки є процесом, який передбачає підпорядкування економічних процесів інтересам самої людини, перерозподіл результатів виробництва, поліпшення умов праці і життєдіяльності людей в напрямку реалізації соціальних цілей суспільства та спрямований на засвоєння та використання людьми соціальних норм, цінностей, шаблонів поведінки й взаємодії із суспільством з метою забезпечення нормального функціонування. Зазначено, що соціалізація економічних суб'єктів є об'єктивним процесом розвитку економічної системи ринкового типу та способом вирішення її проблем. Ринкова трансформація економіки України спричинила виникнення низки негативних наслідків у соціально-економічному житті країни, що зумовлює необхідність знаходження механізмів оптимальної участі економічних суб'єктів у реалізації соціальних цілей суспільства. Мета статті - ідентифікувати основні прояви соціалізації держави та бізнесу в сучасній економіці з метою визначення рівня їх соціалізації в Україні в напрямку реалізації соціальних цілей суспільства. Новизна статті - виокремлення проявів соціалізації економічних суб'єктів набуло подальшого розвитку та дало змогу оцінити рівень соціалізації держави та бізнесу в Україні як недостатній для реалізації їх потенціалу у досягненні соціальних цілей суспільства. Методи дослідження: наукова абстракція, аналіз, наукове узагальнення, діалектична логіка, дедуктивний метод. Основними проявами соціалізації держави є розвиток її соціальної відповідальності та соціалізація бюджету. Соціалізацію бізнесу підтверджують такі аспекти економічного буття, як його соціальна відповідальність та поява соціального підприємництва. Аналіз означених проявів соціалізації економічних суб'єктів в Україні дав підстави констатувати, що рівень соціалізації держави та бізнесу є незначним. Це обумовлено тим, що: рівень суспільного добробуту є низьким та підтверджується місцем України у міжнародних рейтингах; соціальні видатки державного бюджету є недостатніми, коефіцієнт їх соціалізації характеризується спадною тенденцією при низькому рівні життя населення; відсутні конкретні механізми поширення соціальної відповідальності бізнесу, який практично не має ні зацікавленості, ні стимулів, ні досвіду успішної реалізації подібних проєктів; недостатніми є стимули з боку держави для розвитку соціального підприємництва та низькою є обізнаність суспільства щодо його значення у вирішенні соціально-економічних проблем.
|